مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

بالاخره جنسیت نی نی ما مشخص شد .

1392/11/11 0:42
نویسنده : مامان مرسانا
419 بازدید
اشتراک گذاری

از عصرروز چهارشنبه  که تلفنی نوبت گرفتم برای پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر دل توی دلم نبود ،همش دعای توسل وزیارت عاشورا میخوندم ،انگار عقربه های ساعت تکون نمیخوردن وهر یه ثانیه به اندازه صد ثانیه طول می کشید، داشتم دیونه میشدم یه استرسی تمام وجودم رو گرفته بود نمیدونم چرایه همچین احساسی داشتم، خیلی نذر ونیاز کردم که حداقل ایندفعه  جنسیتش معلوم بشه تا دلم آروم بگیره .از شانس بد من بابا رفته بود ارزیابی ونشد زودتر از موعد بیاد خونه هیچ ،تازه دیرتر هم اومد. تا رفتیم مطب دکتر ساعت 4 شد ویه ساعت دیرتر رسیدیم منشی دکتر که ایشالا خیر از جونیش ببینه تاگفتم مشکل برام پیش اومده نتونستم سر ساعت اینجا باشم ،گفت :مریض که اومدبیرون  تو برو ،  البته گفت :قبلش مایعات شیرین بخورم منم یه آبمیوه خوردم ودقیقا ساعت 4:19رفتم تو .تا سونوی قبلی رو نشون دکتر دادم گفت:برای تعین جنسیت  باید مثانه کاملا  خالی باشه برو اول تخلیه کن بعد بیا ،انگار همه چی دست به دست هم داده بودن،خوشبختانه تا برگشتم بلافاصله خانم دکتر صدام کرد وتا دادشی رو دید کلی خندید که هر دفعه چطور همراهیم  میکنه وبازم بهش اجازه فیلمبرداری داد،خلاصه اول فقط سکوت بود وبس ، بعدش دکتر بهزادی شروع کرد به حرف زدن از اینکه  خوشبختانه همه چیز نرماله وهمه اندازه های لازم روداد تا منشیش تایپ کنه همش داشتم صلوات می فرستادم ودعا میکردم که دیدم گفت :جنسیت

akairan،تقریبا ساعت 4:25بود که فهمیدم باید منتظر اومدن یه دختر ناز و خوشگل  باشیم  ،خدایا صد هزار بار شکرت که این بارم مراد دلم رو دادی، ایشالا همه به حاجت دلشون برسن .اون لحظه انگارتمام  دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحال شدم وکلی از دکترم تشکر کردم. محمد هم بلافاصله به بابایی زنگ زد وخبرش رو داد اصلا اجازه نداد که بریم پیشش تا حداقل ببینم عکس العملش چیه ،برای شام مهمون خونه مامانی بودیم اولش که تلفن زد گفت: چی شد ؟گفتم :الان میام اونجا همه چی رو بهت میگم اونم یه کم جا خورد فکرکرد  این جوری که من گفتم منظورم پسر بوده  وقتی رفتیم اونجا وگفتم دختره خیلی خوشحال شد ،بعدش به زن دایی کوچیکه وخاله وبعدش خونه بابایی وزن دایی بزرگه تلفن زدم وبهشون گفتم که دختر دارشدیم  وقرار شد به مناسبت تعیین جنسیت این هفته همگی  شام بیان خونمون . چون همه میدونستن چقدر نذر کردم دختر باشه کلی خوشحال شدن. حالا مونده تعین جنسیت نی نی عمو امید تا ببینیم خدا واسه اونا چی میخواد خدا کنه فقط سالم باشه ،فردا نهار هم مهمون خونه بابایی هستیم .هوراااااااااااااااالان خیلی خسته هستم ومیرم بخوابم فردا حتما عکس سونو رو میزارم تا بعد بای.

پسندها (1)

نظرات (17)

پریسا مامان کیان
11 بهمن 92 10:18
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارک مبارک مبارکه مبارک مبارک مبارک مبارکه مبارک مبارکه انشالله. به سلامتی. خدا رو شکر که دختر شد. خدا حفظش کنه انشالله. خیلی خوشحال شدم. خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. چقدر خوبه که آدم به آرزوش برسه. توروخدا برای منم دعا کنید. الان شما باردارید و خدا بیشتر هواتونو داره. بریم تو کار رقص بندری. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون از لطفتون مارو حسابی شرمنده کردید ایشالا همه به مراد دلشون برسن ،شاید باور نکنید ولی خدا شاهده اینقدر برای دوستای مجازیم دعا میکنم برای دوستای واقعی کمتر،خدا به همه کمک کنه وهمه رو حاجت روا کنه .
مهسا
11 بهمن 92 11:33
چقدر خوب.. دختر ناز مامانی می شهخیلی خوشحال شدم که به آرزوتون رسیدید. خیلی احساس خوبی دارم. واقعا شادم. ایشالا که به خوبی سپری می شه و دختر نازتون سالم به دنیا می یاد.
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشالا شما هم به مراد دلتون برسید وبه سلامت برای همیشه برید کنار همکلاسیتون .
مامان گلشيد
12 بهمن 92 8:13
خدا رو هزار هزار مرتبه شكر عزيزم خيلي خيلي خوشحالم كه به آرزوت رسيدي عزيزم واااااااااااااااااااااي اصلاً نميدونم چي بنويسم واقعاً اشك شوق دارم الان خيلي مواقب خودت باش نازننينم .
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون از این همه محبتت عزیزم ،خوشحالم که به سلامت برگشتید ،دلمون خیلی براتون تنگ شده بود .
باران
12 بهمن 92 9:32
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی شکر قلبونش بلم جیگلمو/الهی صحیح وسالم وخشگل بیاد تو بغلت یه عالمه مواظب خودت ونازگلت باش/دختر برگ گله دختر ریحانه بهشتیه/دختر دارشدنت مبارککککککککککککککککک
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا به زودی خبر نی نی دار شدن شما عزیزمممم
مائده
12 بهمن 92 12:03
دسسسسسسسسسسسسسسسسست جیییییییییییییییییییغ سوووووووووووووووووووووووووت هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا که نی نی دخمل و دوست گلم به ارزوش رسید ایشالله همیشه به ارزوهای قشنگت برسی عزیزم
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم ،ایشالا شما هم به آرزوتون برسین
مامان معین
12 بهمن 92 12:14
تبریک می گم خداااااااااااااااااااایا شکرت خیلی خوشحال شدم . انشااله هر دو صحیح و سالم باشین . بازم تبریک تبریک تبریک
مامان مرسانا
پاسخ
یه دنیا ممنون از لطفت عزیزم، ایشالا خدا معین جون شما رو حفظ کنه .
مامان بهداد
12 بهمن 92 16:38
سلام الهی الهی. مبارکه خانومی خدا خیلی دوست داشته که همونی رو که می خواستی بهت داده. ایشالا که سلامت باشه و نامدار.
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشالا شما هم همونی بشه که دلتون میخواد وبه سلامتی این دوران رو تموم کنید.
مامی رها
13 بهمن 92 12:02
مبارکه عزیزم پس بالاخره جفتت جور شد یه گل پسر و یه گل دختر.............اسمشو چی میذاری مامان جون؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ،راستش فعلااسمش قطعی نشده .
باران
13 بهمن 92 14:14
دلا ياران سه قسم اند گر بداني زباني اند و ناني انـد و جـاني به نـاني نان بده از در برانـش تو نيـکي کن يه ياران زبـاني وليـکن يـار جـاني را نگهدار به پـايش جـان بده تا مي تواني. تقدیم به دوست مهربونم
زهره مامان فاطمه
13 بهمن 92 23:31
بسلامتی ببخش این دو سه روز نبودم ایشااله که دخمل قشنگت سلامتی به دنیا بیاد عزیزدلم
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای خیر شماست که به آرزومون رسیدیم .
مامان اسرا
14 بهمن 92 13:53
مبارککککککککککککککککککککککککه واقعا خوشحالم که به آرزوتون رسیدید .
مامان مرسانا
پاسخ
مممنون عزیزم ایشالا که همه به مراد دلشون برسن
مامان ستاره
14 بهمن 92 22:18
مبارکه مبارک مبارکه مبارک خیلی خوشحال شدم عزیزم
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون ایشالا به زودی خبر نی نی دار شدن شما
مامان
15 بهمن 92 8:07
عزیزم مبارک باشه خوشحالم که به آرزوت رسیدی
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون ایشالا شما هم به زودی با کلی خبر خوب بیاین .
مامی رها
15 بهمن 92 16:35
4ماهگیت میارک خانوم طلا
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا رها جون هم به سلامت به دنیا بیاد .
مامان آرشیدا
6 اسفند 92 8:38
سلام مبارکه خدا رو شکر به مراد دلت رسیدی. خیلی خوشحال شدم فقط ببخشید دیر تبریک گفتم واقعا چند وقت بود سرم حسابی شلوغ بود.
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون خانمی ،شما لطف دارین وتبریک نگفته عزیز هستید .
مامان ویانا
19 خرداد 93 8:18
مبارک باشه خیلی خوشحال شدم وجود دختر توی خونه نعمت خدا راشکر که این نعمت نصیب شما هم شد.
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی خاله مهربون ،بله خدا رو شکر که نصیب ما هم شد .
مامان ويانا
21 خرداد 93 9:45
دعا می کنم غرق باران شوید چو بوی خوش یاس و ریحان شوید چو یاران مهدی شمارش کنند دعا میکنم جزء یاران شوید ***********************************
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون