مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

پایان 9 ماهگی آرام جونم

1394/2/18 0:33
نویسنده : مامان مرسانا
633 بازدید
اشتراک گذاری

 به چشمان مهربان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را ،

تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم

به پاکی چشمانت قسم که تا ابد با تو می مانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

زیرا می دانم فردا بیشتر از  امروز دوستت خواهم داشت...

 

فرشته نازمامان 10 ماهگیت مبارک

 


 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (8)

نظرات (30)

ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 17:59
9 ماهگیــــــــــــــــ مرسانا جونم مبارک.
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم ،لطف داری
مامان بردیا شیطون
21 اردیبهشت 94 9:45
قربونش برم ماشالا چه نازه..... ایشالا یه سرس دیگه اومدم ایلام حتما خبرت میکنم ببینمتون 2تا گل قشنگت رو ببوس ماشالا
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ،ایشالا حتما منتظرم روی ماهتون رو ببینم شما هم بردیا جون رو ببوسید
مامان ندا
22 اردیبهشت 94 1:51
ای جانم چقدر نازی تو عروسک من
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدید
♥مامان مهدیس♥
23 اردیبهشت 94 12:40
عزیزم دخترت خیلی ماهه براش اسپند دود کن ببوسش لینکت میکنم عزیزم پیشم بیا حتما
مامان مرسانا
پاسخ
به وبلاگ دخترم خوش اومدید مرسی گلم ما هم شما رو لینک میکنیم
مه آ سا
23 اردیبهشت 94 12:45
ای جانم چه قدر نازی عزیزم حدا حفظت کنه عزیزم عاشق چشماتم پیش منم بیا
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی گلم چشماتون قشنگ میبینه
پانیذ
25 اردیبهشت 94 17:39
وای خدا مرسانا گلی مون رو نگاه کن... چقدره نانازه این خانم
مامان مرسانا
پاسخ
به وبلاگ دخترم خوش اومدی لطف داری پانیذ جون
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 2:25
با تبادل لینک موافقی خوشگلم؟
مامان مرسانا
پاسخ
بله عزیزم خوشحال میشم
♥مامان مهدیس♥
3 خرداد 94 2:26
منتظر عکسای جدیدت هستم عزیزم
مامان مرسانا
پاسخ
چشم عزیزم حتما
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:38
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان مرسانا
پاسخ
شرمنده عزیزم دیر کامنتتون رو دیدم
مامانی
3 خرداد 94 23:10
سلام دوست خوبم محمدصادق جون تو جشنواره شرکت کرده لطفا با ارسال عدد15به شماره 1000891010 ازش حمایت کنین
مامان مرسانا
پاسخ
ببخشید گلم فکر کنم دیگه خیلی دیر شده
فریما
11 خرداد 94 15:48
سلام خاله جون میشه به من رای بدین. ممنون
مامان مرسانا
پاسخ
سلام عزیزم ،ایشالا موفق باشید
شمیم
18 خرداد 94 21:16
عزیزم زنده باشه ایشالله خیلی نازه ومامانیه ماشاءالله
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
رویا و دریا
8 تیر 94 7:55
سلام ماشالا چه دخمل کوچولوی خوشگلی ایشالا تولد 120 سالگیش به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان مرسانا
پاسخ
سلام عزیزم به وبلاگ دخترم خوش اومدید چشم حتما
نازدونه
21 تیر 94 11:02
سلام چه دخمل نازی دارید.واقعااااااا فرشته هست خیلی خوسجله ماشالاه.بووووووووووووس
مامان مرسانا
پاسخ
سلاااام عزیزم ممنون از حضورتون ،شما لطف دارید
♥ مه آ سا ♥
21 تیر 94 17:25
چرا عکس هاش رو نمیذاری
مامان مرسانا
پاسخ
تنبل شدم دیگه عزیزم
♥ مه آ سا ♥
24 تیر 94 13:18
خصوصی
زهره مامانی فاطمه
31 تیر 94 11:21
پس نظرمن کو سلام عیدت مبارک مهساجون خوبی بووووووس برای مرسانای نازنینم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام زهره جونم فدات عزیزم والا تا من اومدم وبلاگ رو چک کنم شد عید سال95 بجز این کامنت هم چیز دیگه نیومده والا
مامان معین
1 مرداد 94 12:32
عاشقتم عزیزم قربووووووووووووووووووونت برم
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان الی...
2 مرداد 94 14:32
سلام عزیزم خدا مرسانا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان مرسانا
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده فکرکنم اینقدردیر اومدم که تولد بعدی نزدیکه
تک دختر مامانش(kosar)
14 مرداد 94 15:36
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. ♥♡♥
مامان مرسانا
پاسخ
سلام خانمی به وبلاگ دخترم خوش اومدید چشم حتما سرمیزنم
میم مثل مادر
25 مرداد 94 12:12
سلام ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر به دختر ناز مرسانا جان مبارک
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیز دلم شما خیلی لطف دارین
♥ مه آ سا ♥
2 شهریور 94 23:28
لطفا عکسای مرسانا جونمو بذارید
مامان مرسانا
پاسخ
واقعا مرسانا اجازه نمیده که تند تند پست بزارم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:15
من که این قدر شما رو دوست دارم تو لاین نیستید ؟ من شما رو خیلی دوست دارم
مامان مرسانا
پاسخ
شک نکن که ماهم شمارو دوست داریم ولی من لاین نصب نکردم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:18
لطفا بیاین لاین من خیلی خیلی شما رو دوست دارم
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ولی همینجوریشم فرصتم کمه چه برسه به اینکه بخوام لاین نصب کنم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:21
نصب نمیکنی عزیزم ؟
مامان مرسانا
پاسخ
حالا یه کم فرصتم بیشتر بشه چشم حتما
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:24
نمیدونید چه قدر مرسانا رو دوست دارم ای کاش میشد ارتباطی داشته باشم گلم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:31
من علاقه ی شدیدی دارم به مرسانا جونم خیلی دختر نازیه فداش بشم بخاظر همین میگم عزیزم تو لاین عضو شین
مامان مرسانا
پاسخ
لطف داری دختر گلم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 17:33
چشــــــــــــــم عزیزم خوشحال میشم بهم سر بزنید
مامان مرسانا
پاسخ
حتما عزیزم در اولین فرصت
♥ مه آ سا ♥
7 شهریور 94 22:14
سلام عزیزم حداقل چندتا عکس بذارید از مرسانا جون
مامان مرسانا
پاسخ
کلا فراموش کردم چطور عکس اپلود میکردم
مامان شهناز
17 مهر 94 19:28
سلام مادر عزیز ومهررررررررربون نی نی وبلاگی....خوشحال میشیم به وبلاگ کهرزاد و کوثری من سربزنید....موفق باشید وپایدار
مامان مرسانا
پاسخ
حتما در اسرع وقت بهتون سر میزنم