مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

بازگشت دوباره

1394/10/27 18:03
نویسنده : مامان مرسانا
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام 

به همه دوستای نی نی وبلاگی  

امیدوارم حال خودتون ونی نیهای نازتون خوب باشه

من که کلی دلتنگتون بودم و هرازگاهی خواننده خاموش وبلاگ جگر گوشه هاتون بودم ولی متاسفانه فرصت کامنت گذاشتن نداشتم.

چون خیلی وقته به خاطر بلا خانم ننوشتم الان نمیدونم از کجا شروع کنم فقط اومدم بگم

امروز صبح واکسن 18 ماهگی عسل خانم رو زدم وخداروشکر تا الان اذیت نشده انشالله که امشب وفردا هم ادیت نشه .

قد خانم گلم 83 ووزنش هم 11 کیلو و750 گرم بود .

دوستای گلم خیلی دوستون دارم وفراموشتون نکردم انشالله سرفرصت میام وکلی پست میزارم .

مراقب خودتون ووروجکهاتون باشید . 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مهسا
27 دی 94 22:18
ماشاالله به دختر نازت. خدا حفظش کنه.
مامان مرسانا
پاسخ
فدای محبتت مهسا جون
زهره مامانی فاطمه
28 دی 94 10:34
سلاااااااااااااام بههههههههههههه گاو بکشیم گوسفند بکشیم خانم تشریف فرما شدن بسلامتی عزیزم انشااله که تنش سالم باشه مرسانا خانم گل ومحمد جونم خیلی خوشحالم که دوباره آمدی عزیزم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیز دلم فدای تو زهره جون منم دلتنگ همتون بودم اساسی
مامان حلما
12 بهمن 94 0:57
ماشاالله به دختر نازت. خدا حفظش کنه. دلش شاد لبش خندون الهی
مامان مرسانا
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه عزیزم ممنون از دعای خوبتون