مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

این روزهای.....

1392/11/9 17:41
نویسنده : مامان مرسانا
298 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان الان هفته 15 رو به اتمام هست وخدا رو شکر خیلی سرحال تر از قبل هستم وحالت تهوع وفشار پایینم تا حدی برطرف شده واما  روز 30 دی ماه رفتم شبکه بهداشت شماره (1)برای تشکیل پرونده ،آخه دکتر افسری ازم خواست تشکیل پرونده بدم وگفت:تمام آزمایشات درخواستی شبکه بهداشت رایگان هست ولزومی نداره دوباره من برات بنویسم. منم صبح رفتم وبرگه آزمایش رو آوردم ولی راستش اصلا مامایی که اون روز شبکه بهداشت بود به دلم ننشست ،خیلی مقرراتی وخشک وخشن بودوگفت :تا امروز کجا بودی که برای تشکیل پرونده اقدام نکردی ؟منم گفتم :من تحت نظر دکترم چون سزارینی هستم ودکترم خواسته بیام اینجا .اونم گفت :باید از این به بعد همون تاریخی که بهت میدم بیای واصلا تاخیر نداشته باشی ،تاریخ مراجعه بعدی رو هم 20 بهمن برام زد وگفت باید جواب آزمایش وسونو رو هم بیاری .منکه اصلا از طرز رفتارش خوشم نیومد انگار با خودش سر صبحی مشکل داشت ومیخوام حتما مامام رو عوض کنم و روزی که خانم آرزو حاصلی شبکه بهداشت هست برم چون خیلی تعریفش رو شنیدم .خلاصه چون آزمایشگاه مرکزی روزای بخصوصی آزمایش میگیره منم 6بهمن ساعت 8 صبح رفتم بیمارستان وساعت 8:11پذیرش شدم ،البته با یه خورده پارتی بازی. آخه عمو امید از قبل با دوستش هماهنگ کرده بود وبرام نوبت گرفته بود هرچند نوبت دهی قبل از روز مقرر توی آزمایشگاه دولتی غیر قانونی هست ،خلاصه خیلی زود ازم نمونه گرفتن وبرگشتم خونه وجواب آزمایشم 8بهمن آماده شد که عمو امید زحمتش رو کشید. دستش درد نکنه که همیشه بهش زحمت میدیم ایشالا بتونیم جبران کنیم .خوشبختانه این بارم مشکلی نداشتم واگه اتفاق غیر منتظره ای نیفته روز پنجشنبه 10بهمن ساعت 3 پیش خانم دکتر بهزادی نوبت سونو دارم برای تعین جنسیت، من وداداشی خیلی داریم لحظه شماری میکنیم تا ببینیم خدا چی میخواد  ایشالا که این دفعه بازم نگه معلوم نیست .خدایا خودت هر چی مصلحت میدونی همون پیش بیاد نه اون چیزی که ما میخوایم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
9 بهمن 92 20:01
پریسا مامان کیان
9 بهمن 92 21:24
وااااااااااااااااااااااااای وقتی مطلب جدید دیدم گفتم جنسیت معلوم شده. مردیم از انتظار. چاره ای نیست تا فردا باید صبر کنم. انشالله هر چی خیره پیش بیاد. فقط زوووووووووووووووووود
مامان مرسانا
پاسخ
خودم از استرس اصلا خواب وخوراک ندارم ،خدا کنه فردا بازم نگن معلوم نیست
مهسا
10 بهمن 92 9:10
چند روز پیش رفتم یه اداره... کار داشتم.. با ادب احترام سلام دادم تا خواستم حرف بزنم خانم با عصبانیت دادو بیداد کرد....خیلی بی ادب بود.. اول صبحی انقدر ناراحت و عصبی شدم... آخه اینجور ادم ها رو چرا اجازه می دند کار کنن... جالبه شنیدم این خانم هر روز اینجوری با همه درگیر می شه...
مامان مرسانا
پاسخ
این جور افراد انگار از مردم طلب دارن وفقط اعصاب آدم رو به هم میریزن من که خیلی از برخورد با این جور افراد بیزارم وسعی میکنم خیلی کم باهاشون رو در رو بشم.
مائده
10 بهمن 92 14:38
خانومی رفتی چی شد
مامان ويانا
18 خرداد 93 7:23
انشاء اله که به سلامتی جنسیت بچه هم مشخص می شود .
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم خدا رو شکر خدا بهمون دختر هدیه داده