مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

نتیجه آزمایشات

1392/12/14 18:20
نویسنده : مامان مرسانا
320 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه ساعت 6:30 عصر نوبت دکتر داشتم وباید جواب غربالگری رومیبردم پیش دکترم .خوشبختانه خیلی زود نوبتم شد وهمه چی نرمال بود فقط یه مقدار جزیی مسمومیت حاملگی داشتم که خانم دکتر گفت :اصلا مهم نیست شاید خطای آزمایشگاه باشه ،ولی یه چیزی که نظر منو جلب کرده اینه که برخلاف دکترهای دیگه این خانم دکتر بیش از حد علاقه به آزمایشهای جورواجورداره واززمان قبل از بارداری تا الان هر باری که رفتم پیشش محال بوده آزمایش وسونو ننویسه واحساس میکنم زیاد از حد وسواس به خرج میده ،یعنی من که بارداری اولم بدون مشکل بوده وسابقه هیچ بیماری خاصی نداشتم وهمه آزمایشاتم نرمال بوده واقعا لازمه این همه ازمایش وسونو .آخه اینهمه از انجام ندادن سونو وآزمایش غیر ضروری توی همه سایتها میگن بعد من که هیچ مشکل خاصی ندارم هر ماه بدون استثنا باید چکاپ بشم؟؟؟؟پس اونی که مشکل داره چند بار در ماه باید بره چکاپ؟؟؟؟؟احتمالا بعد از عید برم پیش یه دکتر دیگه ببینم نظر اون چیه ؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران
15 اسفند 92 11:46
الحمدالله همه چیز خوبه/آزمایش ضرری نداره گلم/راستی روزشمار نی نیت قاتی کرده
مامان مرسانا
پاسخ
تاریخ لب تابم هم درسته ولی نمیدونم چرا درست نمیشه
مهسا
16 اسفند 92 16:50
خدا رو شکر همه چی خوبه.. شاید این دکتر داره مقاله ای چیزی کار می کنه..تحقیق می کنه... دکترا از این کارا زیاد می کنن...
مامان مرسانا
پاسخ
آخه مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم
مهسا
16 اسفند 92 19:58
متاسفانه بعضی دکترا از این کارا می کنن. یه بار مامانم از پله ها افتاده بود بود. رفتیم دکتر... گفت شاید فشارش کم بوده...یه سری آزمایشها نوشت... من کلی اینترنت خوندم ببینم چرا نوشته... بعد دیدیم مامانم رو تخت...دکتر به یکی می گفت عکس رو جوری بگیر که دستگاهها بیفته..تو مقاله می ذارم... مامانم هم شنید گفت آقا از من عکس نگیر... اونم گفت باشه از صورتت نمی گیریم. حالا من نمی دونم واقعا جریان چی بود... اون آزمایشا لازم بود.....بعد هم چندتا دارو نوشت..من اینترنت دیدم ضد افسردگی بود...کلی عوازض داشت..وقتی می خورد حالش بد می شد..خلاصه نذاشتیم بخوره حالش خوب شد... خدا می دونه واقعا جریان ی بوده
مامان مرسانا
پاسخ
خیلی بده که متاسفانه بعضی از دکترها با این دید به مریضهاشون نگاه میکنن.به نظر من اگه بیمارشون رو در جریان بزارن فکر کنم خیلی بهترکارشون پیش بره تا اینکه بیخودی ازمایش وهزار چیز دیگه که اصلا لازم نیست بخوان بعد هم بگن مشکلی نیست با این اوضاع واقعا خدا به دادمون برسه.
زهره(مامان فاطمه)
18 اسفند 92 12:34
حتما دکترتو عوض کن حالا برعکس من دکترم آقا بود واینقدر بیخیال ولی واقعا دکتر خوبی بود
مامان مرسانا
پاسخ
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی بی نمک
مامان ستاره
19 اسفند 92 1:15
خدا رو شکر که جواب خوب بود .... حتما دکترت رو تغییر بده چون من تو پستم نوشته بودم که دکتر بهم گفت زخم و تنبلی و پولیپ و ... داری و من کلی گریه و بعد که رفتم جای دیگه و اینجا خیلی معروف بود گفت عزیزم هیچ مشکلی نداری تخمدونت سالم و عالی و تخمک گذاریت هم عالی تر فقط یه پولیپ کوچولو داری که بعد دوره پ بیا برات بردارم بدم آزمایش .... اصلا حرفی هم از زخم و تنبلی و این حرفا نزد یعنی همش کشک بود .... بعضی دکترا به خاطر پول ویزیت خودشون دوست دارن مریض هارو هر ماه بکشونن مطب دیگه فکر اون بیچاره رو نمی کنن .... انشاالله که مال شما هم فقط زیادی حساسیت نشون میده و نیازی به این آزمایشات نداری گلم ...
مامان مرسانا
پاسخ
خدا رو شکر که شما هم مشکل خاصی ندارین ،بله ایشالا بعدازعید میرم پیش یه دکتر دیگه .
مامان گلشيد
25 اسفند 92 8:30
خدا رو شكر كه جواب آزمايشات خوب بوده عزيزم بعضي از دكترها وسواس دارن اشكالي نداره اما بهتره با يه دكتر ديگه هم مشورت كني اميدوارم هفته هاي باقيمونده رو هم با خيالي راحت و دلي خوش پيش ببري
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم، اتفاقا میخوام بعد از عید برم پیش یه دکتر دیگه .