مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

دخترم ...

1392/8/20 13:53
نویسنده : مامان مرسانا
194 بازدید
اشتراک گذاری
عاقبت در یک شب از شبهای دور
کودک من پا به دنیا مینهد
آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر مینهد

آن زمان طفل قشنگم بی‌خیال
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پاک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو
بسته با هستی طفلم میشود
آن زمان در هر رگ من جای خون
مهر او در تار و پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاوید باش
در کنارم زندگی‌ آغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان
بوسه‌ ها از مهر بر رویش میزنم
گویمش آهسته‌ ای طفل عزیز
می‌پرستم من ترا مادر منم.
— پروین صداقت زاده
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا مامان کیان
30 آبان 92 10:30
واای مامانی عزیز دلم اگر دختر نشد چی؟ انشالله صحیح و سالم و صالح باشه. به نظر من تو وبلاگش ننویسین دخترم. چون اگه احیانا پسر شد و در آینده این متنا رو خوند ممکنه سر خورده بشه و احساس کنه از وجودش ناراضی بودین.
مامان مرسانا
پاسخ
وای عزیزم از لحاظ روحی خودمم اصلا امادگی پسر ندارم ولی چشم حتما
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 12:09
خدایا شکرت بازم به ما زمینی ها ایمان داری و بازم یکی دیگه از فرشته ها تو به زمین فرستادی وجودش مبارک باشه خیلی خوشحال شدم عزیزم خیلی مبارک باشه الهی مواظب خودت باش
مامان مرسانا
پاسخ
ممنونم عزیزم
ارلا
30 آبان 92 14:09
زهره(مامان فاطمه)
1 آذر 92 1:09
چه شعر قشنگی وچه عکس زیبایییییییی خوشبحالت که خدا دوباره سعادت مادر شدنو بهت داد واقعا از اینکه مادرم به خودم میبالم
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان گلشيد
5 آذر 92 10:56
مامان جوني خيلي عجله داريا حالا اگه به قول بابايي دختر نشدچي دلت ميشكنه كه البته نه خدا خيلي مهربونت تر از اين حرفاست اميدوارم هر چي دلت ميخواد همون بشه
مامان مرسانا
پاسخ
قربونت برم حالا اگه شد که چه عالی اگه نشد بازم زیاد مهم نیست فقط خدا کنه سالم باشه
مریم
11 آذر 92 22:16
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,