مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

پیشرفتهای دخترم

1394/2/2 16:1
نویسنده : مامان مرسانا
564 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم میدونم که خیلی تنبل شدم ودیر به دیر آپ میکنم ولی ایشالا جبران میکنم

 

چند روزه که خیلی بد غذا شدی ومنم حسابی کلافه شدم

 

از صدای آهنگهای شاد خیلی خوشت میاد و نای نای میکنی

 

بهت میگم مرسا مامان دس دسی توهم قشنگ شروع میکنی به دست زدن

 

وقتی گریه میکنی بزاریمت توی تاب خیلی زود آروم میشی وبرای خودت شعر میخونی که فقط خودت میفهمی چی میگی

 

عزیزم اینروزها نه سینه خیز میری نه چهار دست وپا ،مستقیم رفتی سراصل مطلب یعنی از دیشب تا حالا دست میگیری به بخاری وبلند میشی

 

اسباب بازی برات میزاریم  تا بری پیشش بلکه به چهار دست وپا بیفتی ولی تو با غلت زدن خودت رو بهش میرسونی

 

وقتی بابا آواز میخونه ویه کوچولو ساکت میشه تو شروع میکنی به صدا در آوردن از خودت یعنی بابا بازم به خوندنت  ادامه بده

 

حدود دوهفته هست که شبها پوشکت نمیکنم چون تا خود صبح جات خشک میمونه ولی صبح زود باید بجنبم والا خیس میکنی

 

 

بیشتر وقتها از خودت صدا در میاری ومیخندی فکر کنم چیزای خنده داری میگی منم باید نگاهت بکنم ولبخند بزنم

 

واما یه عادت بد که خودم باعث شدم اینه که :

 

هر وقت میخوابی اگه دست من زیر سرت باشه راحت 3یا 4 ساعت میخوابی والا دقیقه به دقیقه بیدار میشی ،چیکارکنم آخه خیلی بهت وابسته هستم ونمیتونم ترک عادت کنم .

 

اینم عکس دخترم تازه از خواب بیدار شده

 

 

 

 

 

الهی من قربونت بشم که اینقدر زود داری بزرگ میشی

 

 

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان جون
3 اردیبهشت 94 9:34
ای جونم .، ماشاالله بچه تون خیلی با نمکه خدا حفظش کنه
مامان مرسانا
پاسخ
به وبلاگ دخترم خوش اومدید
♥ღ مه آ سا♥ღ
4 اردیبهشت 94 2:47
______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥ سلام عزیزم برات آرزو دارم که همیشه موفق باشی عزیز من عــــــاشق دوست پیدا کردنم خوشحال میشم با هم دوست شیم لطفا بیا وبم و برام حتما نظر بده عزیزم مرساناا جونم عاشق رنگ چشماشم الهی فدات شم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام ممنون گلم، همچنین چشم حتما ،شما به ما لطف دارین
زهره مامانی فاطمه
5 اردیبهشت 94 9:14
سلااااااااااام مامانی تنبل خوبی دسته گلهات خوبن عزیزم خوب چرا بچه رو بدعادت کردی که دستت موقع خواب زیر سرش باشه نکن خواهر اینکارورو بابا زوده از حالا برا پوشک نکردن بووووووووووس برای مرسانای نازنینم راستی بخاطر همون گوشی نو شمارتو ندارم عزیزم یه پیام بده شمارتو سیو کنم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام عزیزم میبینم که ما تنبل شدیم وشما زرنگ عزیزم درمورد پوشک گرفتن میدونم زوده ولی شبها تا صبح جاش خشک خشکه منم دلم نمیاد بیخودی پوشکش کنم چشم حتما گلم
زهرا مامان ایلیا جون
6 اردیبهشت 94 1:04
سلام عززززیز دلم قدم نو رسیده مبارک ماشالله چقدر نازه .هزار الله و اکبر سال نو هم مبارک باشه ووبلاگ پسری چند باری سر زده بودم و کامنت گذاشته بودم .نمیدونم به دستت رسید یا نه ؟؟؟ خصوصی گلم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام خانمی ممنون سال نوی شما هم مبارک متاسفانه چیزی نرسیده
مامان جونی
7 اردیبهشت 94 17:59
عزیزم ... هزار ماشاله . چقدر این بچه ها زود بزرگ میشن. بووووس برای عروسک قشنگ
مامان مرسانا
پاسخ
سلام خانمی ممنون بله واقعا اونا بزرگ میشن وما پیر گل پسر رو ببوسید
مهسا
12 اردیبهشت 94 1:09
ای جونممم... چقدر ناز شده..ماشالله... خدا حفظش کنه.
مامان مرسانا
پاسخ
سلاااااام مهسا جون ،خیلی خوشحال شدم نمره قبولی رو کسب کردید بهتون تبریک میگم
مامان رويا
15 اردیبهشت 94 18:28
اخي قربون اون لپات قربون اون چشاي رنگيت چققققققققققققققدنازي توخاله ازراه دورهزارتابوس چون خيلي خوردني هستي
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون،ممنون که بهمون سر زدید
مامان نيوشا
16 اردیبهشت 94 16:18
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان مرسانا
پاسخ
سلام خانمی ،چشم فرصت کردم حتما میام دیدنتون
مامان بردیا شیطون
18 اردیبهشت 94 2:56
Ei joooooooooooonam
مامان مرسانا
پاسخ
ستاره سهیل از این طرفا
♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:37
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید
مامان مرسانا
پاسخ
سلام گلم چشم حتما میام