مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

پنج ماهگیت مبارک

1393/9/17 8:38
نویسنده : مامان مرسانا
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نازم مرسای عزیزمامان

 

         ورود به ماه پنجم زندگیت مبارک فرشته نازم

 

        خدا رو هزاران بار به خاطر وجود نازنیت شکر میکنم

همیشه که بهت نگاه میکنم دعا میکنم که ایشالا همه منتظرا مثل ما دلشون شاد بشه وخونشون روشن .

      وهمه نی نی ها در پناه خدا سالم وسلامت باشن ایشالا.

 

یکم آذرماه بالاخره موفق شدیم ببریمت شبکه بهداشت برای واکسن چهار ماهگی .

 قدت67سانتی مترووزنت هم 8کیلو و800 گرم بود،ماشالا یه کوچولو بالای صدک رشد بود،ومن نگران شدم وازشون پرسیدم اگه مشکلی هست تا ببرمت دکتر که گفتن ایرادی نداره چون مهم دور سره که نباید زیاد باشه .

بعد واکسن رو برات تزریق کردن ،الهی مامان قربونت بره که یه کوچولو گریه کردی وخیلی زود آروم شدی.

وقتی برگشتیم خونه اول کمپرس یخ گذاشتم وهر چهار ساعت یه بار 17 قطره استامینوفن بهت دادم خدا رو شکر تب نکردی وخیلی سرحال بودی ولی پاهات رو زمین نمیزاشتی و میترسیدی بهش فشار بیاری .

جدیدا هم خیلی دوست داری بشینی ولی مامانی میگه هنوز زوده ومن یواشکی چند دقیقه میزارم بشینی.

هر وقت داداش محمد کلمه هاپو رو میگه تو هم لبت رو جمع میکنی وادای دادشی رو میخوای در بیاری .

این عکسهای پاییزی رو هم دیروز به مناسبت پنج ماهگی ازت گرفتیم .

فدای این دوتا چشم آبی بشم من 

                                                                                                                                              

 

اینجا داری استارت گریه میزنی

آخه عروسکم خیلی طول کشید تاچند تا عکس ازت بگیرم تو هم حوصله ات سر رفت  دیگه

 

 

اینم به قول داداشی انفجار

 

                                           

 

دختر با حجابم

 

 

 

مرسای عزیزم نمیدونی واسه این لحظه های شیرین با تو بودن چقدر لحظه شماری میکردم .

همیشه از خدا میخواستم که یه دختر داشته باشم تاگیر سرهای خوشگل بخرم براش وموهاش رو خرگوشی ببندم.

اینم اوج آرزوی من بود که خدا روشکر الان تو رو دارم واز خدا سلامتیت رو میخوام .

واااااااااااااااااااااااااااااقعا دختر یه چیز دیگه هست . 

 

                                                                       

                                                                        خدایا هزاران بار شکرت

پسندها (13)

نظرات (24)

میم مثل مادر
17 آذر 93 11:13
سلام عزیزم ورود به پنجمین ماه زندگیت مبارک خیلی خیلی خیلی نازه.خدا در پناه خودش حفظش کنه.چقدر عکسهاش قشنگن شدند بخوصوص اون عکس با داداش مهربونش.من با شما کاملا موافقم.بچه دوم خیلییییییییییی شیرینه بخصوص اگه دختر هم باشه.خدا را شکر بابت این فرشته های زیبای زندگیمون.
مامان مرسانا
پاسخ
سلااااااااام دوست عزیز ممنون از لطفتون ،چشماتون قشنگ میبینه
مامانی فاطمه
17 آذر 93 11:51
ماشااله به هر دوتا گلت دیدی دخمل چقد خوووووبه اینقد نگو دختر یه چیز دیگه است بعد محمد میاد میخونه این وبلاگ رو
مامان مرسانا
پاسخ
ماشالا به گل دختر خودت فاطمه گلی .همش تقصیر فاطمه گلی شد که من هوس دختر کردم چشم اطاعت امر میشه از توی پست هم حظفش میکنم
setareh
17 آذر 93 12:47
سلام خوبی عزیزم ... الهی من فدای این دخمل خوشگل بشم .. ای جانم چقدر نازه ... چشم بد ازش دور باشه الهی .. دلم رفت با این عکس با حجابش وای دوست دارم حسابی لپشو گاز گازی کنم و محکم ببوسمش ... خدا حفظش کنه عزیزم ... 5 ماهگیت مبارک باشه نفسم ... وای تو اون عکس باحجاب مث خانم دکترا شده ای جانم عزیزم ... دست مامانی گل درد نکنه با این عکسای خوشگل موشگل دل ما رو برد حسابی ... ممنونم از دعای قشنگت عزیز دلم ... اسپند یاد نره جیگر
مامان مرسانا
پاسخ
عزیزم ایشالا به زودی مرسانا گلی برای تولد یه نی نی ناز برسه خدمتتون
مامان جونی
17 آذر 93 13:50
عزیزم ... ماشاله . هزارماشاله جقدر خانم و نانازی شده بوووس بوووس هزار تا
مامان مرسانا
پاسخ
شما لطف دارین عزیزم خدا ایشالا گلهای زندگیتون رو براتون حفظ کنه
setareh
17 آذر 93 20:54
ای جانم عشقه عشق الهی من فداش بشم نازگل ..
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله ستاره مهربون ممنون که همیشه کنارمون هستید
مامانی معین
18 آذر 93 9:07
الهی قربونت برم خوشگلم . مامانی اسپند یادت نره . برای منم دعا کنید تا 1 دختر چشم آبی مثل مرسانا جون داشته باشم . عاشقتم عزیزم . نمی دونم چرا نمی تونم به وبلاگ محمد جان برم فکر کنم به خاطر پشت زمینش باشه تا وارد وبلاگ میشم مستقیم میره به 1 سایت خارجی ؟؟؟؟
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ایشالا شما هم دختر داربشین خوشگل مثل معین جون نمیدونم چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ شاید حق با شما باشه فرصت کردم حتما عوضش میکنم
مامان
19 آذر 93 8:06
عزیز خوشگل خاله چشم آبی مهربون. دخترمون دوست داشته بیاد بغل مامانش خوب خدا حفظشون کنه انشاا... زیر سایه شما و باباشون.
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ،ایشالا سامیار عزیز هم به سلامت بیاد بغل شما
مامان نوشین والناز
23 آذر 93 16:02
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون از حضورتون ،بله حتما
setareh
4 دی 93 23:35
سلام عزیزم مجبور شدم رمز وبمو عوض کنم تو خصوصی برات گذاشتم
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
♥ایدا♥
10 دی 93 10:38
چه دختر نازی ماشالا وب خوبی داری به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
مامان مرسانا
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم ،خوشحال میشم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم
setareh
17 دی 93 17:43
6 ماهگیت مبارک عزیز دلم ... انشاالله همیشه سالم و شاد و خوشبخت و سعادتمند باشی دختر گل ... فدای صورت ماهت بشم من .. مممممممممممممبببببببببببببببببببببااااااااااااااااااارررکککککککککککککک
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ،ایشالا بتونیم محبتتون رو جبران کنیم
مهسا
20 دی 93 21:24
شماش واقعا خوشگلن...نازیماشالالا ا ا ا
مامان مرسانا
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه
مامانی معین
7 بهمن 93 9:03
مامانی ما اسیر این دختر خوشگلیم پس کی عکس جدید میذاری ازش
مامان مرسانا
پاسخ
شرمنده به خدا خواهر جون ،ایشالا تلافی میکنم وکلی پست جدید میزارم
setareh
17 بهمن 93 17:51
7 ما هگیت مبارک عزیز دلم ....
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون خاله ستاره جون که به یادتون موندیم ایشالا به زودی تولد نی نی تون رو بهتون تبریک بگیم
setareh
17 بهمن 93 17:52
کجایی عزیزم چرا پیدا نیستی ؟؟ حالتون خوبه ؟؟
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون گلم ،شرمنده مشکل مخابراتی داشتیم بعدشم حسابی خودم درگیر اتفاقات خوب وبد شدم اصلا فرصت نکردم
setareh
27 بهمن 93 23:06
سلام عزیزم .. کجایی ؟؟؟ چرا پیدا نیستی ؟؟ دلم براتون تنگ شد .. دوست دارم عکسای جدید دخترت رو ببینم ............ اجازه هست یکی از عکسای دخترت رو بردارم ؟؟؟؟؟ رودربایستی نکن اگر دوست داشتی بیا وبم خبر بده
مامان مرسانا
پاسخ
سلاااااااااام دوست عزیز ،ما هم دلمون براتون تنگ شده بود . چرا که نه خوشحال میشم قابل شمارو نداره
فریما
3 اسفند 93 12:01
سلام دوست عزیز چه بچه های نازی داری خدا حفظشون کنه
مامان مرسانا
پاسخ
سلام گلم ممنون از حضورتون
مامان پارسا
4 اسفند 93 9:10
خدا دو تا دسته گلت رو برات حفظ کنه
مامان مرسانا
پاسخ
خدا پارسا جون رو هم حفظ کنه
حدیث
4 اسفند 93 16:51
سلام مامان مرسانا جون ماشالله چه دختر خوشگلی داری مامانی خدا حفظش کنه از طرف من حسابی ببوسش خدا بچه هاتونو حفظ کنه به منم سر بزنید
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین ، چشم حتما در اولین فرصت میام پیشتون
setareh
16 اسفند 93 9:47
خصوصی
فیروزه حلوایی
17 اسفند 93 13:06
سلام عزیزم چقدر شماخوشگلی به منم سربزن منتظرتم
مامان مرسانا
پاسخ
سلام چشماتون خوشگل میبینه ، چشم حتما به دیدنتون میایم .
setareh
17 اسفند 93 16:20
مبااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررکککککککککککککککککک 8 ماهگیت مبارککککککککککک عرووووووووسککککک
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی خاله جون شما همیشه به ما محبت دارین
setareh
17 اسفند 93 16:21
خوبی عزیز دلم خیلی خوشحالم که اومدی دلم برای شما و دختر گلت تنگ شده بود
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم، منم دلم براتون تنگ شده بود