مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

یه ماهه شدنت مبارک عزیزم

1393/5/16 12:54
نویسنده : مامان مرسانا
398 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه

اینروزها حسابی سرم شلوغه واصلا فرصت نمیکنم که پست جدید بزارم ودوست نداشتم بیشتر ازاین شما عزیزان رو منتظر بزارم برای همین یه عکس از عروسکم براتون میزارم انشالا سرفرصت عکس بیشتری میزارم

امروز مرسانای عزیزم یه ماهه شد ووزنش 4کیلو و100 گرم بود اینم عکس عروسک قشنگم

 

                                     

                                                                     خدایا خودت نگهدار همه فرشته های کوچولو باش

پسندها (13)

نظرات (11)

پریسا مامان کیان
16 مرداد 93 23:32
سلااااااااااااااااااااام وااااااااااای خدا چقدر ذوق کردم. چه عروسک زیبایی. ماشالله به جونت کوچولو مامانی زودتر بیا ار تجربه های دو فرزندی برامون بنویس
مامان مرسانا
پاسخ
سلااام دوست عزیز نظر لطفتونه چشم حتما، خلاصه بگم که سخته ولی شیرین
مامان اسرا
17 مرداد 93 2:00
ای جونم خاله قربونت بره .عزیزم خا حفظت کنه.
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان مریم
17 مرداد 93 10:28
وااااااااااااااااااااااااای خدای من. الهی الهی. چه قدره نازه. هزار ماشاالله. ای خدا ای خدا. تل سرش و نگاه. زمینی شدن فرشته کوچولوت مبارک. خوش قدم باشه. سلامتی و شادی و عشق و آرامش رو برای خانواده ی جدید چهار نفریتون آرزو می کنم. دوست دارم که از تجربیات جدیدت و دل مشغولی های این روزات برامون بنویسی. البته محمد جان بزرگه و برات یه کمکه. اما من نگران بهداد هستم که نتونه با این قضیه کنار بیاد و احساس می کنم که روزای سختی رو در پیش رو خواهم داشت. از قول من اون سر مثل گلش رو یه بوی حسابی بکن. و توی بغلت فشارش بده. آخه من عاشق بوی سر نی نی ها هستم. خوش باشی عزیزم.
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی عزیزم ،ایشالابه سلامتی نی نی شما هم دنیا بیاد،به نظرم اگه فاصله زیاد باشه خیلی بهتره چون همه جوره محمد شده عصای دستم وحسابی کمک حالم شده .
مامانی فاطمه
18 مرداد 93 7:00
ماشااله عزیزم چه تلی زده مرسانا خانم... گوشاشو سوراخ کردی باریکلا بابا شجاع
مامان مرسانا
پاسخ
بله خاله جون ما اینیم دیگه
بــــــــــــاران
18 مرداد 93 9:56
اییییییییییییی جونم خشگلممممممممممممم صاحب نامش نگهدارش باشه
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون خاله مهربون ایشالا
مامانی معین
18 مرداد 93 10:33
آخ خوشملی قربونت برم من . ماشااله بگین به خوشگل دخترمون
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ایشالا خدا معین جون رو حفظ کنه
مامان جونی
21 مرداد 93 16:04
عزیزم چه فرشته نازنینی خدا حافظ و نگهدارش باشه
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا خدا بچه های نازتون رو براتون حفظ کنه
مامان پارسا
22 مرداد 93 11:09
عزیزم یک ماهگیت مبارک خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی خاله جون ،ایشالا خدا یه دختر ناز بهتون هدیه بده
مامان پریسا
23 مرداد 93 1:27
سلام دوستم تبریک میگم عزیزم. ان شالله زیر سایه ی مامان و بابا 120 ساله بشه این دخملی ناز و خوشکل. راستی ممنون که ادرس وب مرسانا جونو واسم گذاشتی. این رو هم کنار اسم داداشش لینک میکنم
مامان مرسانا
پاسخ
سلااااام عزیزم ممنون که به ما لطف دارین ،ایشالا خدا پریسا جون رو براتون حفظ کنه
فائزه
30 مرداد 93 12:17
سلام نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ گل پسرا هم سربزنید خوشحال میشم
مامان مرسانا
پاسخ
سلااااااام چشم حتم در اولین فرصت میام پیشتون
میم مثل مادر
1 شهریور 93 16:26
خیلی ناز ماشاءا..... راستی مامان مهربون اگه دوست داری تبادل لینک کنیم
مامان مرسانا
پاسخ
نظر لطفتونه ،چرا که نه خیلیم خوشحال میشیم