مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

حالم خیلی بده ..........

1393/2/9 19:06
نویسنده : مامان مرسانا
459 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه خیلی حال خوبی نداشتم نمیدونم چرا بیخودی دلم شور میزد واسه همین زنگ زدم به عمه آرزو تا یه کم از فکر وخیال در بیام ، لابه لای حرفاش فهمیدم خبر بدی داره بهش اصرار کردم که چی شده ؟ اونم با بغض گفت: فکرکنم جنین دوستت کبری مرده باشه چون اعزامش کردن ایلام .منو بگی انگاردنیا روی سرم خراب شد آخه خدایاااااااااا مگه اون چند وقت بود که طعم مادر شدن رو چشیده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون که این 9 سال رو صبرکرده بود ودم نزده بود وهمه بغضهاش رو توی دل مهربونش ریخته بوداون که از زندگی چیز زیادی نمیخواست .

خیلی زود وضو گرفتم و صدتا آیه قران رو به نیت سلامتی جنینش خوندم و7 بار یا الله رو گفتم ولی نمیدونستم که کار از کار گذشته و وقتی رسیده ایلام بهش گفته بودن چند روزه جنینش مرده ،بمیرم  الهی اون لحظه چه حالی داشته؟؟؟؟؟

شاید دوست خوبی نیستم چون هنوز نتونستم با خودم کنار بیام و بهش زنگ بزنم یا به دیدنش برم چون خیلی برام سخته دیدن چهره غمزده اش ،خدا خودش شاهده که منم حال و روز خوبی ندارم واشک چشمام سرازیره ولی کاری از دست کسی برنمیاد، نمیدونم چرا خدا اینجوری این دوست عزیزم رو امتحان میکنه نزدیک دوماه بود که خونه مادرشوهرش استراحت مطلق بود وهمش از سقط جنین میترسید ولی دیشب با دلی شکسته برگشته بود خونه.نمیتونم تصور کنم چه حال بدی داره چون جای اون نبودم ونیستم اما میدونم توی تنهایی وسکوت خودش اشک میریزه ،

میدونم اگه من دوست خوبی بودم باید میرفتم پیشش وسنگ صبورش میشدم ولی خدا وکیلی یکی باید به خودم دلداری بده یاد اینکه الان چه غمی توی چشماش  داره دیونه ام میکنه واین غم رو فقط همه منتظرا میفهمن وبس. به خدا دارم دیونه میشم فقط میگم ای کاش این دوماه رو هم باردار نمیشد واینهمه امیدوار نشده بود اینجوری راحتتر میتونست کنار بیاد.مافقط میتونیم براش دعا کنیم که دوباره اوضاع روحیش روبه راه بشه وزودتر از شوکش در بیاد .

خدایاااااااااامیدونم حرفام بوی ناشکری میده ولی تو به حساب درد ودل بزار

                                                    خدایاااااااااااااا خودت کمکش کن .

پسندها (2)

نظرات (13)

مهسا
9 اردیبهشت 93 23:57
چقدر ناراحت شدم... عزیزمخودت رو سرزنش نکن...
باران
10 اردیبهشت 93 10:56
عزیزم من فکر میکنم چون توبارداری بادیدن تو نمک روزخمه/بهتره فقط دعاش کنی/خدا امید هیچکسو ناامیدنکنه خب چه خبراز حکمت خدا داریم/منم دیروز دکتر بهم گفت احتمال سقط وجود داره دیگه گریمم خشک شده کاری از دستم برنمیاد سپردم دست خدا خودش داده خودشم بخواد نگه میداره یا میبره/ ولی واقعا سخته وخدا هیچ زنی رو با این قضیه امتحان نکنه/ توهم مواظب خودت باش وخودت رو اذیت نکن/
مامان مرسانا
پاسخ
چی بگم والا فقط میتونم براش دعا کنم که خدا صبرش بده .اون مثل یه خواهر قلبش پاکه . /تو هم نگران نباش خدا خودش داده خودشم ایشالا حفظش میکنه برات با گریه هیچی درست نمیشه . منم همیشه میگم خدا هیچکس رو اینجوری امتحان نکنه واقعا سخته .
پریسا مامان کیان
10 اردیبهشت 93 15:25
من این حس رو تجربه کردم ناراحت شدم درکش میکنم امیدوارم هر چه زودتر خدا یه کوچولوی دیگه براش تحفه بفرسته هیچ تسکین دیگه ای برای این درد وجود نداره
مامان مرسانا
پاسخ
خدا کنه دوباره بتونه بچه داربشه، واقعا تجربه خیلی بدیه خدا کیان جون رو براتون حفظ کنه .
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
10 اردیبهشت 93 16:25
اخی الهی بمیرم طفلکی چه حالی داره ایشالله خدا بهش یه صبری بده قسمت این بوده ولی ایشالله دوباره مامان میشه و ایندفعه فرشته کوچولوش9ماه به دل مهربونش محکم میچسبه
مامان مرسانا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ،واقعا حال و روز بدیه خدا قسمت هیچ مادری نکنه
مامان ستاره
12 اردیبهشت 93 10:46
مامان دینا
16 اردیبهشت 93 11:08
واقعا ناراحت شدم خدا صبرش بده
مامان گلشيد
16 اردیبهشت 93 13:35
الهي بگردم چقدر سخته براش طفلك خودت رو ناراحت نكن خواهري واسه تو هم خوب نيست
مامان مرسانا
پاسخ
راستش این اتفاق شوک بدی بود چون فکرشم نمیکردیم اینبارم جنینش سقط بشه
مامانی (دلارام)
16 اردیبهشت 93 19:12
اخییییییییییییییی عزیزم
مامانی (دلارام)
16 اردیبهشت 93 19:13
سلام خصصصصصصصصصصصصصوصی گلم
مامان مرسانا
پاسخ
مرسی خانمی
مامان هانا
19 اردیبهشت 93 0:38
مامان شاران
19 اردیبهشت 93 16:23
عزیزم سلام ممنونم که به ما سرزدی برای دوستت واقعا متاسفم امیدوارم بتونه مجددا یه بارداری سالم داشته باشه
مامان مرسانا
پاسخ
سلااااااام امیدوارم که بتونه طعم شیرین مادر بودن رو بچشه
مامان امیرحسین
3 خرداد 93 10:10
چقدر ناراحت شدم امیدوارم خدا دوباره خیلی زود خوشحالش کنه
مامان مرسانا
پاسخ
ایشالا لطفا براش دعا کنید دوست عزیز
زهره( مامانی فاطمه)
4 خرداد 93 15:32
آخی ایشااله دوباره باردار میشه وبسلامتی بچش دنیا بیاد
مامان مرسانا
پاسخ
ایشالا این آرزوی قلبی همه هست