مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
داداش محمد(مثل هیچکسداداش محمد(مثل هیچکس، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دومین فرشته زندگیم

هوراااااااااا نی نی عمو امیدم داره میاد.

1392/9/26 10:04
نویسنده : مامان مرسانا
396 بازدید
اشتراک گذاری

من و زن عمو صفورا که 1سال ونیم هست ازدواج کردن با هم تصمیم گرفتیم اگه خدا بخواد بچه دار بشیم تا بچه ها مون اختلاف سنی زیادی نداشته باشن وبا هم بزرگ بشن ،هر دو با هم رفتیم چکاپ قبل از بارداری انجام دادیم که خوشبختانه من هیچ مشکلی نداشتم ولی زن عمو متاسفانه یه مقدار کم خونی داره ، این مدت که تو اومدی تو دل مامانی خدا میدونه دلم نیومد به زن عمو بگم ،آخه اون بچه اولش بود ویه ذوق وشوق دیگه ای داره البته یه کم هم استرس ،گفتم اگه بدونه من باردارم یه وقت نا امید میشه آخه میگه مادرش خیلی دیر بچه دارشده ومیترسه اینم اینجوری باشه ، واسه همین ترسیدم چیزی بگم ،گفتم ایشالا به زودی خودش با خبرای  خوب میاد .وقتی  دیشب رفتیم خونه بایایی خودش از من پرسید کی وقت میکنی بیای با هم بریم آزمایش فکر کنم باردارم ،وای خدای من اصلا باورم نشد ، به خدا اون لحظه انگار دنیا رو بهم دادن از شنیدن حرفش خیلی خوشحال شدم وقرار شد اگه اتفاق تازه ای نیفته پنجشنبه باهاش برم که به امید خدا با جواب مثبت بر میگردیم ،دوستای عزیزم ازتون میخوام  برای جاریم که مثل خواهر خودم دوستش دارم  دعا کنیدتا ایشالا  پنجشنبه با خبرای خوب برگردیم . خدایا به ما که نظر لطفت رو نشون دادی صفورای عزیز وهمه دوستای منتظر رو هم نا امید نکن الهیییییییی آاااااااااااااامین .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

باران
26 آذر 92 10:04
الهی آمین
مامان مرسانا
پاسخ
ایشالا به زودی تو هم باخبرای خوب بیای عزززززززززیزم .
مائده
26 آذر 92 10:28
ایشالله اونم یه نی نی خوشمل تو دلش دالهههههههههههههههههه
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززم
مامان محمدحسین
26 آذر 92 11:58
ایشالا...
مامان مرسانا
پاسخ
براش دعا کنید
مهسا
26 آذر 92 15:04
وای کلی ذوق کردم. ایشالا که خبرهای خوب میدی. خیلی خوشحالم که اینقدر مراعات حالشون رو کردی...این خیلی خوبه که به فکر احساسش بودی.
مامان مرسانا
پاسخ
اون واسم مثل خواهر میمونه ، دلم نمیاد نگرانش کنم، حالا ایشالا بعد همه چی رو براش کامل توضیح میدم .
مامان معین
27 آذر 92 10:36
الهی آمین . انشااله که حتما با جواب مثبت برمیگردین . نی نی هر 2 صحیح و سالم باشه .
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا
مامان علی کوچولو
28 آذر 92 11:12
انشاا... که خوش خبر بیاین
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیززززززززززم
مامان بهداد
28 آذر 92 17:44
سلام. الهی که خدا به همه ی مامانهای چشم انتظار نی نی بده و دل همه رو شاد بشه. خدایا به صفورا خانم هم یه عنایتی کن و دامنش رو سبز کن. آمین.
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیززززززززم از دعای خیلی خوبت،الهی امین
مامان ستاره
29 آذر 92 12:53
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس
مامان مرسانا
پاسخ
عزیزم اینو بدون ما خیلی دوست داریم ودلمون برات تنگ میشه ،از این آدمای مریض هم زیادن ونباید به خواستشون عمل کنی میتونی به مدیریت شکایت کنی تا رسیدگی کنن .برای برگشتنت لحظه شماری میکنیم .
مامان زهرا
30 آذر 92 11:25
انشاالله یه نی نی ناز تو دلشه یلدات مبارک گلم
مامان مرسانا
پاسخ
بله خدا رو شکر آزمایشش مثبت شد .یلدای شما دوست خوبم مبارک شب خوبی داشته باشید در کنار خونوادتون .
مامان
30 آذر 92 13:12
الهی آمین. یلدا تون هم مبارک عزیزم. ولی به نظر من اگه بهش بگین بهتر چون ممکمن بعدن بیشتر ناراحت بشه و دلش بشکنه.
مامان مرسانا
پاسخ
بعد از نتیجه آزمایشش همه چی رو بهش گفتم ،خوشبختانه اصلا ناراحت نشد وخیلی هم خوشحال شد که اختلاف بچه ها یه ماه هست .
مائده
1 دی 92 0:34
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ،یلدای شما هم مبارک .
مامان
1 دی 92 10:29
مبارک باشه. انشاا... بسلامتی بغلتون بگیرد نی نی های گلتون
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا شما هم بزودی با خبرای خوب بیاید
باران
1 دی 92 14:02
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا سال دیگه نی نی دار بهمون تبریک بگی
مائده
2 دی 92 12:10
بسوز ای دل که امروز اربعین است عزای پور ختم المرسلین است قیام کربلایش تا قیامت سراسر درس ، بهر مسلمین است اربعین حسینی تسلیت باد
مامان مرسانا
پاسخ
ما هم متقابلا به شما تسلیت میگیم .
مامان زهرا
2 دی 92 16:31
خیلی خوشحال شدم جواب ازمایش صفورا جون مثبته!!!!!!! انشاالله بسلامتی دنیا بیاد و قدمش پر از خیر و برکت باشه واسه زندگیشون
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم برای سلامتیش دعا کنید
خاله فریبا
2 دی 92 17:12
یلداتون مبارک شاد سر بلند باشین
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون که به یادمون بودید
پریسا مامان کیان
8 دی 92 2:26
مبارکه انشالله. همزمان دوتا نی نی وارد خانوادتون میشه. خدا رو شکر. انشالله قدمشون خیر باشه براتون.
مامان مرسانا
پاسخ
فدات ،بله خوشبختانه تقریبا همسن هستن ،ولی من وصفورا باید از الان خودمون رو واسه میانجیگری آماده کنیم چون صد در صد دعواهای زیادی از طرف دوتا نی نی در پیش خواهیم داشت .
مامان گلشيد
8 دی 92 9:11
خدا رو شكر كه صفورا جون هم به آرزوش رسيد ايشاا... خدا به همه نظر لطف داشته باشه و همه به آرزوشون برسن
مامان مرسانا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا ....